El otro día le pedí un besito a mi hermanito Diego, y se lo pedí usando la COMUNICACIÓN TOTAL, lo aprendí en el cole (es como un pellizco retorcido en la mejilla). Menos mal que mami y papi conocen algunos signos, de vérmelos usar. Entonces mami se lo explicó a Diego, y me hizo tanta gracia que Diego lo entendiera y lo repitiera, que ahora no hago más que pedirle besos a todo el mundo, sobre todo a Diego, que por fin le pido algo que me entiende. También los sé pedir con el sonido del beso, pero me gustan los signos. Espero que con el tiempo mi comunicación aumente.
6 comentarios:
moitos bicos iago: http://www.albinoblacksheep.com/flash/kiss.php
pois semellame que o fas moito mellor que alguns adultos que eu coñezo e non porque non o saiban dicir senon porque o que non saben é darse o permiso para sentir que de cando en vez todos necesitamos bicos e apertas. Bravo por ti!
O sistema de signos parece marabilloso para un caso como o de Iago.
Nunha ocasión tiven un compañeiro de traballo xordo e aprendeume algún signo. Gustoume o das vacacións que é poñrendo os polegares no sobaco e facer que estiras uns tirantes oara adiante.
Ánimo que seguro que Iago pode aprender máis.
Que lindo Iago. Y que bueno que te estes comunicando, ya pronto podras expresar todo lo que deseas.
Besos
Da gloria verte meu sol, claro que si a expresión é unha gran riqueza da que ti disfrutas enormemente e Diego contigo e mami e nos tamén contigo.
Beijosssssssss comunicativosssssss
:)
¡Qué riquiño! Y que historia tan bonita! :) Algunos tenemos mucho que aprender de estos dos pequeñajos... Mucho ánimo, y que sigais disfrutando de momentos como este, viendo a Iago comunicarse con el mundo
Publicar un comentario
hablan por mi: